Mamowo-blogowa wymianka mikołajkowa 2014

Grudzień to taki fajny miesiąc, w którym ludzie obdarowują się prezentami. Fajnie jest dostawać prezenty, ale równie fajnie jest sprawiać komuś radość obdarowując go drobnym upominkiem.

Zapisałam się do mamowo - blogowej wymianki mikołajkowej organizowanej na blogu  Cały Świat Karli. Dziewczyny bawią się od 2012 robiąc prezenty na Wielkanoc i Mikołajki. W tym roku postanowiłam do nich dołączyć. W paczcie miało się znaleźć coś mamowego, coś dzieciowego i coś słodkiego :)


Dostałam paczkę od Melanie's Fasion a w niej same cudowności:
- kartka z życzeniami
- książka (strzał w 10, Piotruś jest zachwycony)
- kolorowe stempelki
- spineczki handmade
- bransoletka handmade
- czekolada
- czekoladowe zawieszki na choinkę



To co lubię najbardziej czyli ręcznie robiona bransoletka. Jest super. Bransoletki w tym stylu jeszcze nie mam, więc zasili moją kolekcję :)


Ręcznie robione spineczki dla Madzi. Piękne są, dziewczęce a zarówno eleganckie. Będą w sam raz na Wigilię a póki co zieloną Madzia nosi na włosach a z różowej zrobiła muchę dla swojego ulubionego misia :)


Ja zrobiłam paczkę dla Hej Misiek. Mama dostała zakładkę do książki zrobioną przeze mnie, ogrzewacz do rąk pod postacią liska oraz czekoladę a Misiek dostał ośmiorniczkę zrobioną przeze mnie, kolorowankę oraz czekoladę.


Relacja znajduje się na blogu Hej Misiek

Komentarze

  1. Jakie piękne zdjęcia zrobiłaś moim handmejdom :), wyglądają lepiej niz w rzeczywistości ;). Cieszę się, że trafiłam w gust synka, bo było to dla mnie wyzwanie. Widziałam, że kreatywna z Was rodzinka, więc jak ujrzałam stempelki (przypadkiem) to wiedziałam, że są dla Was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia jak zdjęcia :) Twoje handmejdy w rzeczywistości są cudowne :) Wszystkie prezenty (oprócz słodyczy, bo te akurat były jednorazowego użytku) są prawie codziennie w użyciu. Ostemplowane już mam wszystkie kartki, kolorowanki, dobrze, że po książkach i ścianach nie stemplują ;) Jest stempelek żaba. Madzia narysowała domek, na dachu umieściła żabę i powiedziała że to sklep - żabka ;)

      Usuń
  2. jak ja lubię czytać posty wymiankowe :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz