Baletnica

Zamarzyła mi się spódniczka tutu. Oczywiście nie dla mnie, tylko dla Madzi. Kupić - to by było zbyt proste. Lepiej zrobić - taniej będzie. Szukam instrukcji w internecie i kupuję materiał. Mam 4 szpulki tiulu. Myślę sobie, że starczy to na 2 spódniczki i pewnie jeszcze zostanie. O ja naiwna :) Starczyło na pół spódniczki. Cóż było robić... Dokupuję jeszcze 4 szpulki. Spódniczka gotowa a i tak lekko prześwituje. Już teraz wiem, że taka spódniczka musi mieć podszewkę. 8 szpulek + 2 razy koszty wysyłki - no chyba jednak taniej by było kupić gotową tutu. Ale co tam, trochę zabawy z zawiązywanie supełków i moje dzieło jest gotowe.













Madzia założyła spódniczkę na swoje 4 urodziny. Niestety nie należy ona do najwygodniejszych ubrań, ciągle się plącze i gniecie, ale grunt, że ładnie wygląda.


foto by mama (ulinka)
obróbka by tata

Komentarze

  1. Pięknie wyszło , może tanije byłoby kupić ale za to spódniczka zrobiona z secem :)
    Modelka widać że zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem chętnie współpracowała :)

      Usuń
  2. Przepiękna Twoja baletnica!!! I spódniczka śliczna, i to chyba nie przeszkadza, że prześwituje gdy fajne getry pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trochę prześwituje to jest ok, ale w pierwszej wersji, jak tiulu było 2 razy mniej to nie wyglądało to dobrze.

      Usuń
  3. Czego się nie nosi, żeby ładnie wyglądać ;)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu jest dziewczynką, choć zainteresowania raczej ma chłopięce ;)

      Usuń
  4. Wyszła świetnie i taka jaką Wy chcieliście a nie jaka byłaby dostępna :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzyłam o takiej w dzieciństwie będąc małą dziewczynką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w dzieciństwie marzyłam o spódnicy do lambady :P

      Usuń
  6. Super wyszła, jednak własnej roboty bardziej cieszy :). Muszę jeszcze dodać - fotki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, z fotkami trochę zachodu było, ale wyszły takie o jakie mi chodziło :)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka na pięknej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda Madzia w tej spódniczce :) Masz cierpliwość do takich prac - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę spódniczkę dość szybko się robiło. Trzeba było tylko pociąć tiul na równe paski (Madzia trochę mi pomagała) i zawiązać na gumce na supełek - żadna filozofia :) Poza za tym ja lubię robić takie rzeczy :)

      Usuń
    2. Podziwiam, ja się do takich prac nie nadaję!

      Usuń
    3. Każdy ma jakiś swój ukryty talent :) Ja np nie nadaję się do robienia przetworów i bardzo Ci zazdroszczę takiego zapału ;)

      Usuń

Prześlij komentarz