Podaj dalej

Zabawa podaj dalej fajna jest :) Tym razem otrzymałam prezenty od Basi, a właściwie w większości dostały moje dzieci.


Dostały po koszyku z papierowej wikliny (pierwszy raz widzę na żywo twór jakim jest papierowa wiklina i jestem zauroczona) i pomponowym stworku. Madzia dostała jeszcze hello kitty i piękne fioletowe papierowe korale (Madzia uwielbia korale, a fioletowe to już pełnia szczęścia, do kompletu założyła sobie fioletową sukienkę). Piotruś dostał samochodzik i grę z zagadkami, która wspomoże nas w nauce czytania :) Były jeszcze 3 własnoręcznie robione kartki okolicznościowe i liścik od Basi


Basiu, pięknie dziękujemy za wspaniałe prezenty :)

Zapraszam do zabawy 2 blogujące osoby, które po otrzymaniu prezentu zorganizują zabawę u siebie na blogu :) 2 wolne miejsca są również TU

Komentarze

  1. Miło mi że prezenty się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomponowe stworki wyglądają bardzo ciekawie :)
    Czy można się zgłosić do Twojego podaj dalej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można :) Poproszę o adres na maila :)

      Usuń
  3. Widzę, że dzieci przeszczęśliwe :) u nas też korale Basi zrobiły największą furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja bym się z chęcią pobawiła - jest jeszcze miejsce? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest :) Poproszę adres na maila :)

      Usuń

Prześlij komentarz