poniedziałek, 26 maja 2014

Podaj dalej

Wzięłam udział w zabawie "podaj dalej" i ostatnio otrzymałam paczuszkę od Darii, w której znalazłam broszkę, 2 bransoletki i gumkę do włosów dla Madzi :)


Madziuni gumka bardzo się spodobała, bransoletki zresztą też a Piotruś przymierzył jedną bransoletkę i stwierdził: "eeeeee, to dla dziewczyn"



Zapraszam do zabawy dwie blogujące osoby. Wyślę do nich prezent niespodziankę. Po otrzymaniu przesyłki muszą ogłosić zabawę u siebie na blogu.

PS. Już niedługo wyślę prezenty do osób z poprzedniego "podaj dalej" - tworzenie prezentów trochę mi się rozciągnęło w czasie.

4 komentarze:

  1. Piękne prezenty :) U mnie też wszystko Lenka zadziubała :) i mamie pozostało tylko wspomnienie :))
    Już się nie mogę doczekać Twojego "podaj dalej". Nie będę zachłanna i się na kolejne nie zapiszę, choć w przypadku braku chętnych jestem jak najbardziej za ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :)) Madzia - mała elegantka :))
    I ja czekam cierpliwie, nie przejmuj się, tworzenie prezentów lubi się przeciągać a przecież chodzi głównie o dobrą zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - ciężkie jest życie księgowej - zeznania, bilanse, w domu dzieci trzeba ogarnąć i strasznie mało czasu na tworzenie, ale wszystko powoli posuwa się do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o adresik bym wiedziała gdzie wysłać paczuszkę z podaj dalej u mnie pawlakbasia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń