Tęczowe ciasto galaretkowe

Dzieci uwielbiają galaretkę. Jak jedzą ciasto z galaretką, to często wyjadają samą galaretkę a resztę ciasta zostawiają, więc postanowiłam im zrobić tęczowe ciasto galaretkowe (wszystkie kolory tęczy nie zmieściły się w tortownicy - następnym razem będę robić w większej)

 

Ciemne warstwy to galaretka, jasne to też galaretka, ale wymieszana z odrobiną bitej śmietany. Im więcej bitej śmietany, tym masa jest bardziej puszysta i bardziej biała. Każdą kolejną warstwę można wylać dopiero jak poprzednia dobrze zastygnie, więc deser jest bardzo czasochłonny, ale jak widzę radość dzieci to wiem, że warto się pobawić :)

Komentarze

  1. o matko..uwielbiam uwielbiam galaretkę!! ale narobiłaś mi smaka...mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dogadałabyś się z moimi dziećmi :) Oto mi chodziło, żeby narobić smaka :P Mi bardziej podoba się wygląd, dzieciom smak i wszyscy zadowoleni :)

      Usuń
  2. na pewno pyszne :) a gdyby tak jeszcze z owocami to już niebo w gebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby było z owocami to by dzieci zjadły galaretkę a owoce zostawiły ;)

      Usuń
    2. wiem :) , na wersję z owocami trzeba poczekać jeszcze :D

      Usuń
  3. Ach, takie ciasto kojarzy mi się od razu z upalnym letnim dniem... wakacje, słońce, ogród, kawka, leżaczek... Ale się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje dzieci nie mają zamiaru czekać na upalne dni. Synek sobie na urodziny zażyczył w ramach tortu :)

      Usuń
  4. Normalnie ślinka cieknie. Jutro od rana też takie robię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda i na pewno smakowało by moim urwisom, ale ja nie lubię się aż tak bawić, bo tak jak piszesz, to jest czasochłonne;) Ale może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrobię, jak nas odwiedzicie :) Jest czasochłonne, ale trzeba opracować sobie metodę. Za każdym razem robi się sprawniej i szybciej :)

      Usuń
  6. Wygląda przepysznie!
    Moim dzieciaczkom robię też z serkiem waniliowym zamiast śmietany, też wychodzi kolorowe i galaretkowate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serkiem też można :) Moja mama robi z serkiem ale nie bawi sie w takie warstwy, tylko jest biszkopt, jedna warstwa z serkiem i jedna warstwa galaretki - taki niby sernik :)

      Usuń
  7. o jakie to ladne!! moje dzieci by zjadły od razu cale pewnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne :) co prawda nie przepadam ani za ciastem a ni za galaretką ale na to to az miło sie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, a tęczę uwielbiam. W tej postaci też :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
  10. pychotkowe, zjadłoby się :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz