sobota, 15 lutego 2014

Scrapbooking - pierwsze kroki

Scrapbooking fascynuje mnie od bardzo dawna. Zajmowałam się tym nawet nie wiedząc jak to się nazywa. Robiłam ogromne ilości kartek okolicznościowych. Czy były ładne? - rzecz gustu. Teraz bym się nimi nie chwaliła. Cały czas bardziej podziwiam prace innych niż coś tworzę. Trochę nie mam odwagi się za to zabrać a wypadałoby, gdyż ostatnie zdjęcia w albumie mam sprzed 3 lat, cała reszta na kompie cierpliwie czeka na przejrzenie, obrobienie, wywołanie i wklejenie do albumu. Nie mam odwagi, bo wiem, że ja dopiero raczkuję w tym temacie, wiele się jeszcze muszę nauczyć i moje prace pewnie są takie sobie, ale postanowiłam, że pochwalę się tym co zrobiłam.

Zdjęcia pochodzą z imprezy z okazji 30 rocznicy ślubu moich rodziców, która była 3 lata temu. Madzia miała wtedy 4 miesiące, Piotruś - prawie 2 latka.



6 komentarzy:

  1. Widzę tu zaczątki talentu scrapowego ! Brawo, działaj więc w temacie bo warto :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na scrapbookingu, ale dla mnie te kartki są przeurocze, bardzo osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się, ale wygląda pięknie :) To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prościutkie i bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjecia dzieciaszki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń