sobota, 8 lutego 2014

Podaj dalej

Lubicie dostawać prezenty? Ja lubię. A niespodzianki? Ostatnio otrzymałam bardzo fajny prezent. Zapisałam się do zabawy "podaj dalej" na blogu http://mrumru89.blogspot.com/ i niedawno przyszła do mnie pocztą koperta z cudną zawartością.


Po otwarciu urzekł mnie piękny zapach zielonej herbaty. Wszystko pięknie zapakowane w malusie paczuszki, więc była podwójna radość z odpakowywania :)


Zawartość paczuszki:
- zamotek z kwiatkiem
- 2 piękne bransoletki
- przepyszna zielona herbata
- kisiel o smaku truskawkowym
- czekolada, cukierki i merci, na które rzuciły się moje dzieci


Chcecie wziąć udział w zabawie? Zasady są proste: dwie pierwsze osoby, które pod tym postem wyrażą chęć udziału w zabawie dostaną ode mnie prezent niespodziankę. Następnie po otrzymaniu przesyłki ode mnie muszą ogłosić zabawę u siebie na blogu. Na wysłanie prezentu jest rok, ale ja to zrobię na pewno znacznie szybciej.

15 komentarzy:

  1. cieszę się że prezenciki się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w tej zabawie ... może czas zrobić ten pierwszy krok? :)) Zapisuję się więc z przyjemnością :)
    A prezenty super dostałaś! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie pierwszy raz wzięłam udział w tej zabawie, bo do tej pory zawsze się spóźniałam i wszystkie miejsca już były zajęte. Przyślij mi na maila Twój adres, na który mam wysłać paczuszkę. Postaram się zdążyć przed Wielkanocą ;)

      Usuń
    2. To cieszę się, że zdążyłam :)) A maila za chwilę wysyłam :)

      Usuń
  4. Czy zapis jeszcze aktualny?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro Kasia usunęła swój komentarz zanim zdążyłam na niego odpowiedzieć, to rozumiem, że zrezygnowała :/ W takim razie jeszcze jedna osoba może się zapisać :)

      Usuń
    2. przepraszam ale niestety musiałam zrezygnować z przyczyn technicznych :(

      Usuń
    3. Kasiu - ok, nie gniewam się ;)

      Usuń
  5. Skoro druga osoba się nie zapisała to zapisuję się ją - chyba, że się spoznilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o adres na maila :) Jakby ktoś jeszcze miał ochotę wziąć udział w takiej zabawie, to bądźcie czujne :)

      Usuń
    2. Ocknęłam się :) wysłałam :D

      Usuń
    3. W takim razie oczekuj przesyłki w niedalekiej przyszłości :)

      Usuń
    4. Dziękuję :) już się nie mogę doczekać :)

      Usuń