Mikołaje górą

Prezenty każdy lubi dostawać. Z Waszych odpowiedzi  wynika że ten, co je przynosi na Mikołajki i Święta w większości przypadków jest zwany Mikołajem, czasem Gwiazdorem, Śnieżynką lub Dzieciątkiem. 

Dziękuję Wam bardzo za udział w moim candy. Przybyło mi trochę obserwatorów, choć nie było to warunkiem uczestnictwa w zabawie. Bardzo się cieszę i liczę na to, że zostaniecie tu na dłużej :) 



Czas na ogłoszenie wyników. Za wszystko odpowiedzialny jest Piotruś, więc wszelkie reklamacje proszę składać bezpośrednio u niego :P

Ja wydrukowałam i pocięłam losy, Piotruś je poskładał ...  (tak przy okazji widać, że choinka za sprawą jednej z niań przybrała trochę inny kolor - ten który chciałam w tym roku wyeliminować)


... pomieszał i wylosował jeden los ...


... z imieniem osoby która wygrała filcowe zawieszki 


Zwyciężczynią jest Anko, właścicielka bloga http://handmade-anko.blogspot.com/


Gratuluję i czekam na adres do wysyłki.

Komentarze

  1. gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. buuuuuuuuuuuu...jaka szkoda że to nie ja....tak by mi pasowały do wystroju...trudno się mówi....może innym razem...gratulacje dla zwyciężczyni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No i spóźniłam się:( Fajnie tu u Ciebie:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ukradłam Ci kota :)

      Usuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piotrusiu kocham Cię, bardzo jestem Ci wdzięczna za wylosowanie właśnie mnie. Ostatnio szczęście mi dopisuje w blogowych zabawach , dziękuję za miła i bardzo szczęśliwa dla mnie zabawę, już piszę maila.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Piotrusia też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć na blogu Twojego adresu mailowego aby przesłać Ci mój adres więc podaje swój.: anko58@o2.pl

      Usuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni, żałuję że przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz