Choinko piękna jak las ...

Ubraliśmy już choinkę :) Naraziliśmy się na krytykę babci, że po co, że za wcześnie, że tradycja, że dzień przed Wigilią. A co tam, niech się dzieci nacieszą, chociaż jest tak eksploatowana, że nie wiem czy do Świąt wytrzyma ;)



W tym roku postanowiłam zmienić kolor ozdób z czerwono - złotych na fioletowo - srebrne, ale dzieci nie zgodziły się na pominięcie czerwonych jabłuszek, więc musiałam iść ma mały kompromis. Może i dobrze, bo ozdób na razie jest niewiele i choinka wygląda trochę łyso. Mam nadzieję że przed Świętami jeszcze jakieś gwiazdki czy dzwoneczki szydełkowe na niej zawisną. Póki co zrobiłam serduszko filcowe wyszywane srebrną nitką. Nie podoba mi się tak bardzo jak te co robiłam wcześniej (czerwono-białe) więc jest tylko jedno. 


Komentarze

  1. To serduszko jest cudne, a choinka fajna:) Ja też szybciej ubieram choinki - mamy dużą i małą. Dzieci mają wtedy więcej radości z choinek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy małą, bo miejsca mamy niewiele.

      Usuń
  2. i super :-))))) my ubieramy w sobotę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko :)
    Filcowe dekoracje są takie piękne.
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje początki przygody z filcem, pewnie jeszcze niejedna rzecz z niego powstanie, już nawet mam pewien pomysł :)

      Usuń
  4. ładna choinka , u mnie tradycyjnie w wigilie będzie ubierana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wigilię to może babci pomożemy ubrać :)

      Usuń
  5. Śliczne to serduszko :-) Choinkę ubieramy w Wigilię albo dzień przed... W tym roku będzie wcześniej, bo na święta wyjeżdżamy 22 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też wyjeżdżamy, więc chcę żeby dzieci miały czas, żeby się nacieszyć swoją choinką :)

      Usuń
  6. Urocze serduszko oj szkoda że tylko jedno bo na choince w odcieniu fiolet uroczo wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę mieć trochę wolnego czasu to może więcej ich zrobię :)

      Usuń

Prześlij komentarz