poniedziałek, 27 maja 2013

Badania krwi, zaskakujący wynik i mongolski lekarz

W sobotę rano pojechałyśmy z Madzią na badania krwi. Madzikowi od jakiegoś czasu wypadają włosy (nawet niania to zauważyła) i właściwie codziennie skarży się na ból nogi, zdarza się nawet, że budzi się w nocy z płaczem i mówi że boli ją noga. Samo pobranie krwi poszło lepiej niż się spodziewałam. Poprzednim razem Madzia się wyrywała, dziś siedziała grzecznie, tylko trochę płakała, choć pewnie zbyt mocno nie bolało, bo chodzimy do laboratorium gdzie pielęgniarki pobierają krew niemal bezboleśnie. Na otarcie łez dostała lizaka w kształcie serduszka. Wyniki wyszły dobrze, poza niewielkimi odchyleniami w morfologii, więc na razie nie wiadomo co jest przyczyną jej dolegliwości.

Żeby Madzikowi było raźniej to ja też zrobiłam sobie badanie krwi i wyszło mi że mam za dużo płytek krwi, ale nie mam pojęcia co to oznacza. Jak byłam kilka miesięcy temu w poradni chorób zakaźnych, to dostałam skierowanie na test elisa na boreliozę. Miałam go zrobić na jesień, ale zrobiłam dzisiaj a wynik bardzo mnie zaskoczył bo wyszły mi przeciwciała w klasie IgM czyli świadczące o świeżym zakażeniu a w klasie IgG wyszły ujemne. Nie wiem co o tym myśleć, bo nie sądzę, żebym miała świeże zakażenie, pewnie wynik jest fałszywie dodatni.

Skoro żaden normalny lekarz nie chce bądź nie umie mi pomóc to wybrałam się do mongolskiego lekarza, który stwierdził, że wszystkie moje dolegliwości są od kręgosłupa, że woreczek żółciowy też był od kręgosłupa i niepotrzebnie mi go wycięli bo teraz nie mogę ani wypić, ani dobrze zjeść (no jakbym wcześniej mogła). Kręgosłup faktycznie mam krzywy, więc mi go trochę naprostował, ale momentami się bałam, że mi krzywdę zrobi, bo ciągle coś mi chrupało w kręgosłupie, pokłuł mnie jakimiś długopisami, dał mi jakieś czarne kulki, które mają oczyścić organizm z toksyn. W sumie byłam u niego na 3 wizytach. Jakoś do końca nie wierzę, że może mi pomóc na te moje dolegliwości, ale na kręgosłup może faktycznie pomoże bo już po pierwszym dniu był widoczny efekt - przestałam się garbić :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz